• Algemene ledenvergadering 29/10/2019

Afgelopen dinsdag 29/10/2019 vond de algemene ledenvergadering van VVZ '49 plaats.

Het jaarverslag kunt u hier lezen.

Daarnaast heeft de vergadering een aantal leden lid van verdienste gemaakt.

Robert Jan Boers is al jaren een van de drijvende krachten binnen de vereniging. Momenteel is hij actief bij de wedstrijdzaken commissie, scheidsrechter bij jeugd en senioren en spelend lid. Helaas was Robert Jan op vakantie, maar zijn speldje zal hij krijgen.

Magret Bosman is al jaren de drijvende kracht achter het kledingplan van VVZ '49. Sterker nog, zij is degene die het kledingplan van de grond af, opgebouwd heeft. Daarnaast is zij bij thuiswedstrijden van het eerste, vaak vrouw van dienst om de tegenstander, scheidsrechter en bestuur te ontvangen op onze mooie vereniging.

Manuella Smit is al jaren de drijvende kracht achter onze administratie. Dit zijn zaken die voor elke vereniging cruciaal zijn en vaak onderbelicht blijven. Naast Magret is ook Manuella bij thuiswedstrijden van het eerste vrouw van dienst.

Roy van de Giessen: jarenlang een zeer gewaardeerd bestuurslid geweest, vooral bekend vanwege zijn inzet bij de sponsor commissie en talloze evenementen. Zoals u onderstaand kunt lezen, heeft Roy dit enorme club gevoel niet van een vreemde.

Nelleke van de Giessen zorgt al meerdere generaties lang voor de verzorging van de inwendige mens. Een bekend gezicht in de keuken, die altijd met een lach voor u klaar staat.

Het bestuur droeg ook Frank Smit voor als lid van verdienste, maar oud voorzitter Sjoerd Vegter was het hier niet mee eens. In tijden van nood heeft Frank onder het bewind van Sjoerd, vele uren gestoken in de administratie van onze vereniging, Sjoerd vond het dan niet meer dan terecht dat Frank werd uitgeroepen tot erelid. De vergadering ging hiermee akkoord.

Namens het bestuur feliciteren wij onze nieuwe leden van verdienste en ons nieuwe erelid, deze titels hebben jullie zelf verdiend!